Iš rusų kalbos išvertė Juozas APUTIS
Sceninės adaptacijos autoriai — Yana ROSS, Mindaugas NASTARAVIČIUS
Režisierė — Yana ROSS
Dailininkė — Simona BIEKŠAITĖ
Muziką parinko — Yana ROSS
Vaizdo projekcijų autorius — Algirdas GRADAUSKAS
Šviesos dailininkas — Vilius VILUTIS
Režisieriaus asistentas — Mindaugas JUSČIUS
Vaidina:
Marija Kulygienė — Rimantė VALIUKAITĖ
Olga Prozorova — Vitalija MOCKEVIČIŪTĖ
Irina Prozorova — Monika BIČIŪNAITĖ
Andrejus Prozorovas — Marius REPŠYS
Andrejus Prozorovas — Algirdas GRADAUSKAS
Nomeda Prozorovienė — Toma VAŠKEVIČIŪTĖ
Helena Krasovska — Vaiva MAINELYTĖ
Agnieška Veršinska — Miglė POLIKEVIČIŪTĖ
Teodoras Kulyga — Ramūnas CICĖNAS
Aleksas Veršinskis — Tadas GRYN
Džeimsas Rodė — Dainius JANKAUSKAS
Vytautas Druskys — Paulius TAMOLĖ
Michaelis von Tuzenbachas — Daumantas CIUNIS
Ivanas Čebutykinas — Valerijus JEVSEJEVAS
Režisierė Yana Ross: „Prieš porą metų sėdėdama kavinėje Vilniuje stebėjau tokį vaizdą: užėjo graži karininkų kompanija (lenkų lakūnai) su lietuvaitėmis už parankių. Valgė, šoko, juokėsi, o man kažkodėl tai priminė Europą prieš Antrąjį pasaulinį karą, kai kariuomenė buvo mobilizuota, vyko tarptautinės pratybos ir, aišku, mezgėsi tarptautiniai romanai... Pajutau, kad A. Čechovas apie tai rašė likus vos daugiau nei dešimtmečiui iki Pirmojo pasaulinio karo, kai padėtis Europoje buvo labai panaši į dabartinę.
Pjesės „Trys seserys“ negaliu atskirti nuo visos teatrinės A. Čechovo kūrybos. Man atrodo, jis rašė vieną ilgą nesibaigiančią pjesę. Tos pačios temos, tie patys personažai – tik su kitais vardais. Bet viskas yra apie labai trapią ir trumpą mūsų egzistenciją šitoje žemėje. Apie tai, kiek mes turime drąsos priimti atsakomybę už sąmoningą sekundę, vadinamą gyvybe.
A. Čechovas į praeitį žiūri labai pragmatiškai ir ciniškai. Kai, pavyzdžiui, vienas iš personažų sako, kad po dviejų šimtų metų žmonės pasikeis, tai skamba kaip puiki gydytojo ironija. Žmogaus atmintis trumpa, ir jeigu jis tam tiktų dalykų nepatirs savo kailiu, iš praeities nepasimokys. Labai patogu kaltinti dabartinę kartą ir laiką, nostalgiškai kalbėti apie praeitį, kai viskas buvo lėčiau, mandagiau ir pigiau... Bet tai ir yra senosios kultūros demaskavimas, generacijų duobė, kurią A. Čechovas išryškina.
Čechovas neturi iliuzijų dėl žmogaus prigimties. Jis labai blaiviai mato kiekvieną gyvenimo etapą, išanalizuoja ir prapjauna sielos pūlinį – kaip geras chirurgas.“