Renginys įvykoEuropos marketingo konfederacijos tyrimo pristatymas

  • Data:2021 Vasario 23d., 15:30
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius
  • Bilietai:Pirkti bilietus

Aprašymas

Europos marketingo konfederacija (EMC) jau trečią kartą organizavo tarptautinį marketingo tendencijų tyrimą „European Marketing Agenda 2021“. Tyrimu siekiama surinkti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais susiduria Europos CMO, ir nustatyti marketingo tendencijas, kurių galima tikėtis 2021 m.

Buvo apklausta beveik 4 800 tūkst. Europos marketingo ir pardavimų vadovų. 2020 m. gruodžio mėnesį naujausią tyrimą Lietuvoje vykdė EMC narė Lietuvos marketingo asociacija. 

Pirmą kartą organizuojamas tarptautinis tyrimo „European Marketing Agenda 2021“ rezultatų pristatymo renginys.


RENGINIO DALYVIAI:
• Ralf Strauss, EMC valdybos pirmininkas (DMV, Vokietija);
• Prof. Jonathan Deacon, EMC vicepirmininkas (CIM, Jungtinė Karalystė);
• Kristina Mažeikytė, „Ikea Group“ marketingo vadovė Baltijos šalims (Lietuva);
• Ulrich Klenke, „Deutsche Telekom“ prekės ženklo vadovas (Vokietija);
• Freddie Hospedales, „ERM Sustainability Consultancy“ marketingo vadovas (Jungtinė Karalystė);
• Petra Čadež, „SBU Savoury Spreads at Atlantic Grupa“ marketingo direktorė (Slovėnija);
• Christoph Eisinger, „Ski Amadé“ vykdomasis direktorius (Austrija);
• Erwin Eikema, „Noordhoff“ marketingo vadovas (Nyderlandai).

RENGINIO PROGRAMA:
Renginio atidarymas – EMC vicepirmininkas prof. Jonathan Deacon (CIM, Jungtinė Karalystė).
• Tyrimo „European Marketing Agenda 2021“ rezultatų pristatymas – EMC valdybos pirmininkas Ralf Strauss (DMV, Vokietija).
• Europos marketingo vadovų įžvalgos ir diskusija apie „Covid-19“ pasekmes, svarbiausias marketingo vadovų valdymo sritis ir iššūkius 2021 metais.
• Pranešėjai.
• Diskusija su renginyje dalyvaujančiais Europos marketingo vadovais: 
          – Diskusijos moderatorius - EMC vicepirmininkas prof. Jonathan Deacon (CIM, Jungtinė Karalystė).
• Renginio uždarymas – EMC valdybos pirmininkas Ralf Strauss ir EMC vicepirmininkas prof. Jonathan Deacon.

Renginys skirtas: įmonių direktoriams, marketingo vadovams, prekės ženklo vadovams ir norintiems jais tapti.

Renginys vyks anglų kalba!

RENGINYS NEMOKAMAS, tačiau būtina registracija! Registracija priimama iki vasario 23 d. 10:00 val.

Registracija ir daugiau informacijos apie renginį:
https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1160

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook