Renginys įvykoLiMA B kursų demo sesija su Benu Adomavičiumi

  • Data:2021 Vasario 24d., 17:00
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius
  • Bilietai:Pirkti bilietus

Aprašymas

PRAKTINĖ VERSLO ATVEJO ANALIZĖS SESIJA, SKIRTA MARKETINGO VADOVAMS!

Kuo intuityvus, „sveiku protu“ pagrįstas sprendimas skiriasi nuo to, kurį vadovas priima sistemingai taikydamas kompleksinius modelius ir įžvalgas? Kaip priimti strateginį sprendimą?

Sėkmingų įmonių strateginiai sprendimai atrodo lengvai priimami ir iš karto „pataikantys į taikinį“. Visgi, sėkmingų įmonių sprendimo priėmėjai teigia, kad šie sprendimai nėra paremti nuojauta, o yra išsamių analizių, teorijos metodų ir modelių taikymo principų praktikoje rezultatas. Sistemingi vadovo sprendimai pagal kompleksinius modelius ir įžvalgas visada bus daug kartų EFEKTYVESNI.

Būtent todėl nagrinėjant verslo atvejus (angl. case) ir pritaikius teorines žinias, galite pasisemti daug daugiau patirties Jūsų įmonės marketingo uždavinių sprendimui.


Šioje praktinės demo sesijos metu, remiantis „Smartick“ realiu verslo atveju, dalyviai nagrinės:
• prekės ženklo pozicionavimą;
• nemokamų vartotojų pavertimo mokamais klientais sprendimus;
• produkto kainos nustatymo metodus;
• prekės ženklą plėtimo vietinėje ar tarptautinėje rinkoje veiksmus.


Renginys skirtas: marketingo, prekės ženklų vadovams arba norintiems jais tapti bei visiems besidomintiems LiMA B marketingo vadovo kursais.


Ši sesija remiasi LiMA B sertifikuoto marketingo vadovo kursų metodais, kurie yra pagrįsti sprendimo priėmimo kompetencijų ugdymu. LiMA B marketingo vadovo kursų metu:
• Vadovaujamasi konkrečiu verslo atveju ir jo analize (ang. case analysis).
• Išmokstama teisingai nustatyti problemą ir pritaikyti jos sprendimui konkretų įrankį (teorinį modelį ar analizės principą).
• Marketingo profesionalų grupėje išmokstama dalintis bet kokia kylančia mintimi ir argumentuotai reaguoti į kolegų pasiūlymus.
• Patyręs lektorius katalizuoja asmenines bei grupines įžvalgas, teoriją ir sprendimo priėmimo dinamiką.


Šio susitikimo metu kviečiame išsamiau susipažinti ir su LiMA kvalifikaciniai marketingo kursais. Įsigyjant LiMA B sertifikavimo kursus pavasario semestrui (pradžia 2021 m. kovo 16 d.), šios praktinės sesijos mokestis bus įskaičiuotas į programos kainą.


SESIJOS LEKTORIUS IR MODERATORIUS:

Benas Adomavičius, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto strateginio valdymo modulio vadovas, įmonių bendraturtis ir konsultantas, LiMA A kursų lektorius ir LiMA B kursų pagrindinis lektorius.


Baigusiems LiMA A arba LiMA B sertifikavimo kursus ir užsiregistravusiems į LiMA A, LiMA B, LiMA DIGITAL sertifikavimo kursus nuo 2021 m. vasario arba kovo DALYVAVIMAS NEMOKAMAI.

Registracija ir daugiau informacijos apie renginį:
https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1155

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook