Šiandien

Renginys įvykoInfluencerių rinkodaros ataskaitos pristatymas ir diskusija

  • Data:2021 Vasario 25d., 16:00
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius
  • Bilietai:Pirkti bilietus

Aprašymas

Metai eina, o influencerių rinkodara vis dar muša bet kokius populiarumo ir efektyvumo rekordus. Komunikacijos ir rinkodaros specialistai influencerių rinkodarą vis labiau pradeda vertinti ne kaip prabangą, bet kaip būtinybę. Kaip influencerius įtraukti į rinkodaros sprendimus? Kokia influencerių rinkodaros padėtis Lietuvoje? 

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „SuperYou“, bendradarbiaudama su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, atliko tyrimą „Lietuvos influencerių reitingas“, matuojantį Lietuvos influencerių įtaigumą bei aktualumą. 


Tyrimo „Lietuvos influencerių reitingas“ ataskaita atsakys į šiuos klausimus:
- Kaip 2020-aisiais atrodė influencerių rinkodara Lietuvoje?
- Kurie influenceriai užkariavo specialistų ir visuomenės simpatijas?
- Kokią strategiją rinktis, norint pradėti bendradarbiavimą su influenceriais?
- Kaip influencerius vertina rinkodaros specialistai, o kaip visuomenė?
- Kodėl (ne)verta naudotis influencerių paslaugomis?

Influencerių rinkodaros ataskaitą pristatys:
• Gintarė Surgutanovienė, „SuperYou“ verslo vystymo vadovė;
• Mindaugas Lataitis, „SuperYou“ vadovas.

Po ataskaitos pristatymo vyks diskusija „Nepažįstami nepažįstamiesiems: ar daroma įtaka gali atnešti teigiamų rezultatų prekės ženklui?“.

Diskusijos „Nepažįstami nepažįstamiesiems: ar daroma įtaka gali atnešti teigiamų rezultatų prekės ženklui“ dalyviai:
• Skaistė Varnienė, KANTAR TNS LT rinkos tyrimų vadovė;
• Gintarė Maigytė, SWEDBANK AB, rinkodaros srities vadovė;
• Milda Monstavičiūtė, NIKE prekės ženklo vadovė Lietuvoje;
• Gintarė Surgutanovienė, „SuperYou“ verslo vystymo vadovė;
• Mindaugas Lataitis, „SuperYou“ vadovas.

LiMA nariams dalyvavimas nemokamas.

Registracija ir daugiau informacijos apie renginį:
https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1154

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook