Šiandien

Balandžio 27d.LiMA CMO ACADEMY: Delivering Brand-Driven Growth

  • Vilnius2021-04-27
  • Vilnius2021-05-04
  • Vilnius2021-04-13
  • Vilnius2021-04-20
  • Data:2021 Balandžio 27d., 15:00
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius
  • Bilietai:Pirkti bilietus
  • Data:2021 Gegužės 4d., 15:00
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius
  • Bilietai:Pirkti bilietus
  • Data:2021 Balandžio 13d., 15:00 (Renginys įvyko)
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius
  • Data:2021 Balandžio 20d., 15:00 (Renginys įvyko)
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius

Aprašymas

4-ių sesijų mokymų ciklas online apie prekės ženklo augimą, vertės kūrimą per patirtis ir prekės ženklo strategijos kūrimo principus!

Šis 4-ių sesijų online mokymų ciklas skirtas padėti pritaikyti Brand-Driven Growth ir Brand experiences idėjas savo prekės ženklo strategijoje. Mokymų pabaigoje naudodamiesi Brand-Driven Growth Blueprint, sukursite savo prekės ženklo praktinį planą, kuris padės jums pasiekti prekės ženklo augimą.

Mokymų metu sužinosite, kaip tikslingai išnaudoti prekės ženklo augimo strategiją, kad sukurtumėte veiksmingą praktinį planą, kuris padės vystyti įmonės prekės ženklą.

Mokymų ciklo lektorius - Wavelength Marketing įkūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį B2B ir B2C prekės ženklais, Dr. Darren Coleman.

Mokymų ciklo vertės: 
• Nuosekli Brand-Driven Growth, prekės ženklo vertės ir prekės ženklo patirčių teorija, paremta tikrų organizacijų atvejų analizėmis;
• Praktinės, į dalyvių prekės ženklus orientuotos užduotys sesijų metu ir namų darbams;
• Dalyviai sukurs savo organizacijos brand-driven growth plano projektą, Naudojantis Brand-Driven Growth Blueprint;
• Dalyviai turės galimybę išgirsti individualius bei veiksmingus patarimus apie savo organizacijos prekės ženklą, pasikonsultuoti su mokymų lektoriumi.

Mokymų struktūra:
• Kiekvienos sesijos metu bus pristatoma teorinė medžiaga, atvejų analizės ir vyks grupiniai interaktyvūs užsiėmimai, kurių metu pristatytą turinį dalyviai turės galimybę praktiškai pritaikyti savo organizacijai;
• Kiekvienos sesijos pabaigoje bus pateikiamos praktinės užduotys, kurias dalyviai turės atlikti iki kitos sesijos pradžios;
• Praktinės užduotys bus vykdomos mažose 4-5 asmenų grupėse.

Mokymų ciklas skirtas:
Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo patirtis ir kliento patirtis. 

Mokymų ciklo informacija:
Data ir laikas: 2021 m. balandžio 13, 20, 27, gegužės 4 d. (antradieniai), 15:00 - 18:00 val.
Formatas: Online sesijos, dalyvavimas tiesioginis
Sesijų medžiaga: Dalyviai gaus sutrumpintą mokymų skaidrių versiją. 

Iš vienos įmonės dalyvaujant 4-5 asmenims, suteikiama galimybė sudaryti atskirą jų komandą.
Mokymų ciklas vyks anglų kalba!

Registracija ir daugiau informacijos apie renginį:
https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1137

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook