Renginys įvykoVidinė komunikacija įmonėje: pokyčiai, atsiradę dėl COVID–19
- Data:2021 Balandžio 8d., 16:00
- Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius
- Bilietai:Pirkti bilietus
Aprašymas
Pandemijos metu, daugumai įmonių perėjus prie nuotolinio darbo vidinė komunikacija tapo kaip niekad svarbi. Kaip šį periodą paversti naujų galimybių, o ne sąstingio laiku?
Renginio metu sužinosite:
• Kaip nepamesti sukurtų tradicijų, neprarasti santykių tarp darbuotojų dirbant nuotoliniu būdu?
• Kaip vidinė komunikacija pakito COVID-19 laikotarpiu: kokie nauji kanalai atsirado, kaip pakito informacijos dažnis, darbuotojų pasiekiamumas ir jų lūkesčiai?
• Kaip valdyti informacijos srautą ir išvengti informacijos lavinos ar štilio?
• Kaip naujus iššūkius priima Lietuvoje veikiančios organizacijos? Ko galime pasimokyti iš sėkmės pavyzdžių?
Renginys skirtas:
marketingo ir komunikacijos specialistams, vidinės komunikacijos specialistams, marketingo skyrių vadovams bei visiems norintiems dar daugiau sužinoti apie vidinę komunikaciją ir jos pokyčius.
Renginio lektorės:
Giedrė Simanauskaitė ir Vija Valentukonytė – Urbanavičienė, vidinės komunikacijos ekspertės ir ką tik išleistos pirmosios lietuviškos knygos apie vidinę komunikaciją „Organizacija, kuri susikalba“ bendraautorės.
LiMA NARIAMS DALYVAVIMAS NEMOKAMAS!
Registracija ir naujausia informacija apie renginį: https://bit.ly/2NNsLTD
Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams