Šiandien

Renginys įvykoVidinė komunikacija įmonėje: pokyčiai, atsiradę dėl COVID–19

  • Data:2021 Balandžio 8d., 16:00
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį, Vilnius
  • Bilietai:Pirkti bilietus

Aprašymas

Pandemijos metu, daugumai įmonių perėjus prie nuotolinio darbo vidinė komunikacija tapo kaip niekad svarbi. Kaip šį periodą paversti naujų galimybių, o ne sąstingio laiku?

Renginio metu sužinosite:
• Kaip nepamesti sukurtų tradicijų, neprarasti santykių tarp darbuotojų dirbant nuotoliniu būdu?
• Kaip vidinė komunikacija pakito COVID-19 laikotarpiu: kokie nauji kanalai atsirado, kaip pakito informacijos dažnis, darbuotojų pasiekiamumas ir jų lūkesčiai?
• Kaip valdyti informacijos srautą ir išvengti informacijos lavinos ar štilio?
• Kaip naujus iššūkius priima Lietuvoje veikiančios organizacijos? Ko galime pasimokyti iš sėkmės pavyzdžių?

Renginys skirtas: 
marketingo ir komunikacijos specialistams, vidinės komunikacijos specialistams, marketingo skyrių vadovams bei visiems norintiems dar daugiau sužinoti apie vidinę komunikaciją ir jos pokyčius.

Renginio lektorės:
Giedrė Simanauskaitė ir Vija Valentukonytė – Urbanavičienė, vidinės komunikacijos ekspertės ir ką tik išleistos pirmosios lietuviškos knygos apie vidinę komunikaciją „Organizacija, kuri susikalba“ bendraautorės.

LiMA NARIAMS DALYVAVIMAS NEMOKAMAS!

Registracija ir naujausia informacija apie renginį: https://bit.ly/2NNsLTD

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook