Renginys įvyko5-ių renginių serija „(Už)Auk su Google!“

  • Data:2021 Gegužės 17d., 16:00
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį., Vilnius
  • Bilietai:Pirkti bilietus

Aprašymas

Dažniausiai verslas arba karjera neužauga per naktį. Tačiau gali paaugti per savaitę. Užauginkite savo verslą arba karjerą su Google!

Prisijunkite prie verslo ir karjeros stiprinimo savaitės internetu, kurios metu:
• 5 dienas dalyvausite valandos trukmės mokymų sesijose, kurias ves skaitmeninės rinkodaros ekspertai
• Pasitikrinsite ir papildysite turimas praktines žinias
• Įvaldysite nemokamus įrankius, kurie padės tavo verslui ir karjerai įgyti pagreitį

Renginių ciklo informacija:
Renginių ciklas skirtas:
visiems, kam aktualu užtikrintai pradėti skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos veiksmus arba pasitikrinti žinias bei taikomus sprendimus. Auditorija apima, bet neapsiriboja: vystančiais savo verslą arba verslo projektus, darbuotojais, atsakingais už rinkodaros ir komunikacijos klausimus, arba visais, ketinančiais praplėsti savo karjerą rinkodaros ir komunikacijos srityje.

Data ir laikas: 2021 m. gegužės 17, 18, 19, 20, 21 d. (pirmadienis - penktadienis) 16:00-17:05

Formatas: Online sesijos, dalyvavimas tiesioginis

Sertifikatas: Sudalyvavę 3 ir daugiau sesijose dalyviai gaus jungtinį Grow With Google, Digital Academy ir LiMA pažymėjimą.Trijų lyderių išduotas pažymėjimas - patvirtinimas, kad jūsų žinios yra naujausios ir patikimos.
Renginių ciklas sudarytas iš 5-ių sesijų:
  • Gegužės 17 d. Žvilgsnis į ateitį: kokias rinkodaros ir verslo tendencijas diktuoja per karantiną pasikeitę žmonių įpročiai?
  • Gegužės 18 d. Skaitmeninės rinkodaros strategija: planuok.
  • Gegužės 19 d. Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: pradėk ir pasitikrink.
  • Gegužės 20 d. Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: analizuok ir matuok.
  • Gegužės 21 d. Skaitmeninės rinkodaros partneriai –kaip išsirinkti tinkamiausią savo verslui?
I SESIJA
Žvilgsnis į ateitį: kokias rinkodaros ir verslo tendencijas diktuoja per karantiną pasikeitę žmonių įpročiai?

Data ir laikas: gegužės 17 d. (pirmadienis) 16:00-17:05

Per pastaruosius metus pasaulis smarkiai pasikeitė, o kartu su juo keitėsi ir žmonių įpročiai, poreikiai, norai ir gyvenimo būdas. Prekės ženklai turėjo būti kūrybingi ir rasti naujų, prasmingesnių bei įdomesnių būdų kaip pasiekti ir sudominti vartotojus. Remiantis naujausiais duomenimis, sesijoje bus nagrinėjami prekės ženklams svarbūs iššūkiai ir tendencijos bei pateikiamos rekomendacijos kaip tai galima išnaudoti jau dabar.

Sesijos tikslas:
papasakoti apie dėl pasaulinės pandemijos pasikeitusius ir vis dar besikeičiančius žmonių gyvenimo, vartojimo, pasirinkimo ir pirkimo įpročius. Apžvelgti kaip visa tai jau dabar pakeitė rinkodarą ir verslą bei kokias ateities tendencijas galima įžvelgti ir pritaikyti savo veikloje jau dabar.

Sesijos metu dalyviai sužinos:
• Sužinosite, kaip prekių ženklai atrado naujų ir kūrybiškų būdų sėkmingai veikti karantino sąlygomis.
• Suprasite kokios pagrindinės tendencijos išryškėjo e-rinkodaroje karantino laikotarpiu ir kaip jas galima pritaikyti savo verslui.
• Išgirsite kaip pasikeitė vartotojų įpročiai ir kokią įtaką tai jau daro ir darys verslui ir rinkodarai ateityje.
• Įgysite praktinių įžvalgų, patarimų ir rekomendacijų, remiantis įvairių prekinių ženklų patirtimi.

Sesijos lektorė:
Vėjūnė Žebelė, IPROSPECT LIETUVA, projektų vadovė.

II, III, IV SESIJOS
Skaitmeninės rinkodaros strategija: planuok
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: pradėk ir pasitikrink
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: analizuok ir matuok

Data ir laikas: gegužės 18, 19, 20 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) 16:00-17:05

Pradedantieji, jau savarankiškai vystantieji savo verslą arba tie, kam kasdienėje veikloje aktuali skaitmeninė rinkodara neretai susiduria su problema – greitai, patikimai, ir nemokamai atnaujinti savo žinias. Žengiantieji pirmuosius žingsnius šioje srityje taip pat siekia su būtinybe užpildyti spragas – ką yra būtina žinoti?

Sesijos tikslas:
šios trys praktinės sesijos apims pamatinius etapus ir veiksmus, reikalingus kryptingai imtis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos. Pirmoji sesija padės numatyti ir planuoti kelti tikslus išvien su užsibrėžta strategija. Antroji sesija – pasirinkti tinkamus kanalus ir įrankius bei juos sukalibruoti, o trečioji – įvertinti rinkodaros veiksmų efektyvumą ir užtikrintai numatyti, kaip stiprinti veiklą.

Sesijos metu dalyviai sužinos:
• Išgryninsite, ką yra būtina žinoti imantis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos veiksmų, juos siejant su tikslais.
• Apžvelgsite skirtingas skaitmeninės komunikacijos formas ir pasigilinsite į kiekvieno skaitmeninio kanalo privalumus ir iššūkius.
• Išgirsite, kokiuose kanaluose turite vykdyti komunikaciją, norėdami pritraukti klientų tiek į internetinį puslapį, tiek ir į fizinę vietą.
• Įgysite praktinių įžvalgų, patarimų ir rekomendacijų, remiantis įvairių prekinių ženklų patirtimi.

Sesijų lektorius:
Igoris Voičenica, DIGITAL ACADEMY lektorius.

V SESIJA
Skaitmeninės rinkodaros partneriai – kaip išsirinkti tinkamiausią savo verslui?

Data ir laikas: gegužės 21 d. (penktadienis) 16:00-17:05

Skaitmeninei rinkodarai tapus kasdienybe daugumos įmonių klientų ar pardavimų pritraukime, nemaža dalis jų susiduria su klausimu – ar užtenka kompetencijų įmonės viduje, ar reikalinga agentūros pagalba? Kaip pasiekti geriausią rezultatą? Sesijos metu susipažinsite su praktiniais patarimais, kaip priimti labiausiai tinkamą sprendimą ir kaip efektyviai bendradarbiauti išsirinkus partnerius.

Sesijos tikslas:
padėti verslo sprendimų priėmėjams bei marketingo specialistams tinkamai išsirinkti skaitmeninės rinkodaros partnerius bei pasiekti su jais maksimalių rezultatų.

Sesijos metu dalyviai pasisems naujausių įžvalgų ir patarimų:
- Kaip įmonėms efektyviai bendradarbiauti su skaitmeninio marketingo partneriais?
- Kaip išsirinkti tinkamiausią variantą (agentūra/laisvai samdomas specialistas/įmonės darbuotojas)?
- Kokių klaidų vengti?
- Kaip vertinti partnerystę?

Sesijos lektorė:
Aistė Norkutė, IPROSPECT LIETUVA direktorė. 

LiMA, DIGITAL ACADEMY, AUK SU GOOGLE ir VERSLI LIETUVA bendruomenės nariams dalyvavimas renginyje nemokamas.

Registracija ir naujausia informacija apie renginį: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1259 

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook