Šiandien

Renginys įvykoDelivering Brand-Driven Growth with Dr. Darren Coleman

  • Vilnius2021-11-09
  • Vilnius2021-11-16
  • Vilnius2021-11-23
  • Vilnius2021-11-29
  • Data:2021 Lapkričio 9d., 15:00 (Renginys įvyko)
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį,
  • Data:2021 Lapkričio 16d., 15:00 (Renginys įvyko)
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį,
  • Data:2021 Lapkričio 23d., 15:00 (Renginys įvyko)
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį,
  • Data:2021 Lapkričio 29d., 15:00 (Renginys įvyko)
  • Vieta:Online, organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį,

Aprašymas

4-ių sesijų mokymų ciklas internetu apie prekės ženklo augimą, vertės kūrimą per patirtis ir prekės ženklo strategijos kūrimo principus!

Šis 4-ių sesijų online mokymų ciklas skirtas padėti pritaikyti Brand-Driven Growth ir Brand experiences idėjas savo prekės ženklo strategijoje.

Mokymų pabaigoje naudodamiesi Brand-Driven Growth Blueprint, sukursite savo prekės ženklo praktinį planą, kuris padės jums pasiekti prekės ženklo augimą.

Mokymų metu sužinosite, kaip tikslingai išnaudoti prekės ženklo augimo strategiją, kad sukurtumėte veiksmingą praktinį planą, kuris padės vystyti įmonės prekės ženklą.

Nors efektyvi prekės ženklo strategija yra marketingo vadovo prioritetas, tačiau kaip sukurti efektyvią prekės ženklo augimo strategiją ir tikslingai ją įgyvendinti neretai tampa iššūkiu.

4 mokymų ciklas skirtas:
Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo patirtis ir kliento patirtis.

Mokymų ciklo vertės:
• Nuosekli Brand-Driven Growth, prekės ženklo vertės ir prekės ženklo patirčių teorija, paremta tikrų organizacijų atvejų analizėmis;
• Praktinės, į dalyvių prekės ženklus orientuotos užduotys sesijų metu ir namų darbams;
• Dalyviai sukurs savo organizacijos Brand-Driven Growth plano projektą, naudojantis Brand-Driven Growth Blueprint;
• Dalyviai turės galimybę išgirsti individualius bei veiksmingus patarimus apie savo organizacijos prekės ženklą, pasikonsultuoti su mokymų lektoriumi.

Mokymų struktūra:
• Kiekvienos sesijos metu bus pristatoma teorinė medžiaga, atvejų analizės ir vyks grupiniai interaktyvūs užsiėmimai, kurių metu pristatytą turinį dalyviai turės galimybę praktiškai pritaikyti savo organizacijai;
• Kiekvienos sesijos pabaigoje bus pateikiamos praktinės užduotys, kurias dalyviai turės atlikti iki kitos sesijos pradžios;
• Praktinės užduotys bus vykdomos mažose 4-5 asmenų grupėse.

Po 4 mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:
• Nuosekliai lavinti strateginį mąstymą apie įmonės prekės ženklą, produktą bei patirtis;
• Pritaikyti Brand-Driven Growth mąstymą ir strategiją savo organizacijai;
• Išlikti aktualiems rinkoje konkuruojant per įtraukiančias prekės ženklo patirtis;
• Pritaikyti esamus ir nustatyti naujus KPI rodiklius, organizacijos veiklos optimizavimui;
• Taikyti pažangius statistinius metodus, padėsiančius sumažinti riziką investuojant į prekės ženklą.

Mokymų ciklo lektorius: WAVELENGTH MARKETING įkūrėjas Dr. Darren Coleman 
 
Mokymų ciklas vyks anglų kalba!
Mokymuose tik 20 vietų!

Registracija ir naujausia informacija apie renginį: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1348

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook