Šiandien

Renginys įvykoKarantinas, Karas, Krizė.

  • Data:2022 Rugsėjo 21d., 15:00
  • Vieta:Vilnius Tech Park, Antakalnio g. 17, Vilniuje ir internetu (organizatoriai prisijungimo nuoroda pasidalins su dalyviais prieš renginį), Vilnius
  • Bilietai:Pirkti bilietus

Aprašymas

Karantinas, Karas, Krizė. Kaip keičiasi vartotojų požiūris ir verslo prioritetai?

Vos spėjome išsikapstyti iš pandemijos, staiga vėl supurtė karas. Nespėję atsigauti nuo patirto šoko, jau gyvename artėjančios krizės ar netgi pasaulinės recesijos nuotaikomis.

Ribinės patirtys keičia žmones, verčia permąstyti ir griauti nusistovėjusias rutinas, požiūrius ir stereotipus. Ar šios patirtys keičia vartotojus, vartojimo įpročius ir pasirinkimo prioritetus? Kaip šiame pokyčių ir nestabilumo laikotarpyje reikėtų elgtis prekės ženklams ir verslams?

Renginio metu klausysitės pranešimų bei diskusijos:
• Kaip dramatiškų sukrėtimų akivaizdoje jaučiasi vartotojai? Kaip keičiasi jų apsipirkimo įpročiai? Ko galime tikėtis ateityje?
• Ar kylant kainoms vis dar išlieka svarbūs prekės ženklai? Kiek pirkėjai dėl vartotojiško patogumo yra linkę paaukoti savo vertybinių įsitikinimų?
• Ką daryti ir ko nedaryti prekės ženklams, jei nori išlikti reikalingais vartotojams?
• Kaip karantino ir karo poveikį išgyveno konkrečios įmonės? Ko galime pasimokyti iš jų sėkmės ar nesėkmės istorijų?
• Kaip konkrečios įmonės ruošiasi artėjančiai krizei? Kaip išgyventi galimai susitrauksiančios paklausos ir rinkodaros biudžetų laikotarpį?

Pranešėjai:

• Dovilė Barauskaitė, ISM universiteto doktorantė ir tyrėja (,,Streso įtaka vartotojų elgsenai")
• Dovilė Dovidavičiūtė, SONS & DAUGHTERS vadovaujanti partnerė ( ,,Nauji vartojimo ir prekių ženklų populiarumo vingiai." Tyrimo „Baltic Brands“ rezultatų pristatymas)
•  Arnas Aukštikalnis, SONS & DAUGHTERS kūrybos vadovas (,, Krizės ar sėkmės istorija. Ką savo anūkams pasakosite jūs?")

Diskusija „Verslo požiūris ir prioritetai 3K (Karantinas, Karas, Krizė) akivaizdoje“

Diskusijos dalyviai:

• Odeta Bložienė  - BEATOS VIRTUVĖ direktorė, restoranų „Jurgis ir drakonas“, „Brooklyn Brothers“, „Detroito sesės“ įkūrėja ir bendrasavininkė.

• Daiva Tonkūnienė - SONS & DAUGHTERS partnerė, verslo vystymo vadovė. Daiva turi daugiau nei 20 m. patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje, gerai išmano vartotojų tyrimus, seka rinkos tendencijas ir domisi vartotojų nuostatų kitimu.

Diskusijos moderatorius: Giedrius Juozapavičius (marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys)

___
Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 17 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
 
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook